Właściciel szkoły

Zapraszamy do współpracy osoby otwarte na działalność partnerską w zakresie prowadzenia przedstawicielstwa regionalnego naszej szkoły na zasadach wyłączności w danym obszarze działania, z możliwością tworzenia  własnej struktury spośród pracujących doradców. Realizacja zadań polegać będzie m.in. na nadzorowaniu działań związanych z obsługą klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz przeprowadzaniu naboru i szkolenia doradców zgłaszających się do pracy.

 

Zapewniamy:

  • samodzielne stanowisko,
  • wyłączność na danym obszarze działania,
  • warunki finansowe dające stabilizację finansową,
  • satysfakcjonującą pracę w rozwojowej, a jednocześnie wciąż nie za bardzo „spenetrowanej” branży,
  • gotowy, sprawdzony i dopracowany przez ponad dwadzieścia lat sposób działania,
  • możliwość budowania własnego zespołu doradców,
  • partnerskie, oparte o wzajemny szacunek, zasady współpracy.

 

Wymagamy:

  • wykształcenia wyższego,
  • co najmniej 2 letniego doświadczenia w kierowaniu zespołem sprzedażowym,
  • zdolności organizacyjnych,
  • wysoko rozwiniętych cech osobowości właściwych dla tego typu powierzonych zadań,
  • dyspozycyjności i zaangażowania.

 

Wykształcenie pedagogiczne i doświadczenie w branży nie jest wymagane, choć mile widziane.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV wraz ze zdjęciem na adres: rekrutacja@smart-up.pl z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz dopiskiem „PRZEDSTAWICIELSTWO” lub skorzystaj z klawisza poniżej.

upuść pliki


SMART UP Akademia Rozwoju
ul. Turkowskiego 11 lok. 5
10-691 Olsztyn
NIP 739-123-10-60
REGON 510 133 077
Santander Bank Polska SA. :
60 1910 1048 2120 0006 3724 0001
tel. 511 026 062
biuro@smart-up.pl

Skontaktuj się z nami

Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ